Chiar daca atacul de panica este o afectiune care trebuie tratata de catre specialisti si sub supravegherea lor, nu inseamna ca nu sunt si lucruri pe care le poate face pacientul acasa asa incat sa-si usureze situatia.

Extractele de levantica si atacul de panica

Cand vine vorba de tratamente naturiste pentru afectiuni psihologice ne gandim la levantica, care chiar este eficienta in timp. Insa nu inlocuieste tratamentul de specialitate (medicatie, terapie). Se poate procura ceai si ulei de levantica si se pot folosi zilnic pentru o perioada mai lunga de timp. Ele se achizitioneaza de la magazine tip plafar, fara reteta. Asteptati-va sa aiba un pret destul de mare. Insa, merita sa va cumparati levantica sub orice forma. Va este de folos in orice forma. Efectul pe care il produce levantica este de calmare, de stare de bine si de relaxare. Adica exact ce-ti trebuie atunci cand simti ca inima iti bate repede si ca situatia in care te afli te copleseste. Invata sa ai grija de tine asa incat atacul de panica sa nu mai fie o parte a vietii tale.

 

Pune si valeriana pe lista ta de plante folositoare

Se poate folosi cu succes valeriana si extractele de tip plafar din aceasta planta. Pentru cei care au luat diazepam, recomandat de psihiatru, vor obtine un efect similar. Planta are efect asupra acelorasi centri nervosi din creier. Se poate folosi ceaiul de valeriana sau extract dupa indicatiile de pe ambalaj. In mod similar se poate folosi si hameiul, care produce o stare de relaxare si de usoara somnolenta.

 

Vitamine, sport si grija pentru tine

Unele afectiuni psihologice, printre care si atacul de panica, pot fi provocate sau accentuate de anumite dezechilibre chimice din organism. De aceea, e important sa ai grija si de trupul tau: sa-i administrezi vitamine mai ales la trecerea dintre anotimpuri atunci cand suntem cu totii mai predispusi la dezechilibre minerale. Complexul de vitamine B are efecte imbucuratoare in caz de atac de panica. E recomandat sa consumi mai multe fructe si legume proaspete, sa scazi consumul de cafea si stimulante, sa scoti alcoolul din cotidian.  Si sa dormi macar 7 ore pe noapte asa incat sa nu adaugi si privarea de somn la situatia ta.

 

In mod garantat, daca asociezi aceste lucruri cu tratamentele recomandate de specialisti te afli pe calea cea buna care duce la recuperare din atacul de panica de care suferi. Chiar merita sa le incerci.

 

 

Programeaza-te la cabinet

Campurile marcate cu * sunt obligatorii